🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی مریم حسن زاده
تاریخ تولد: 13640315
جنسیت: زن
شهر: تهران
بیوگرافی:
آخرین اشعار مریم حسن زاده

طعنه

مریم حسن زاده 02 اردیبهشت 1395

کاش آن‌کس که به ما طعنه زد و زود گذشت

از نگاه من و تو می‌فهمید

شعرنو-نیمایی

خوانش: 739

سپاس: 13

تعداد نظر: 10

تو نگو رفت گذشت…

مریم حسن زاده 18 فروردین 1395

بنشین زخم مزن بر دل من

بنشین قصه بگویم بنشین

سپید

خوانش: 750

سپاس: 10

تعداد نظر: 14

تو آمدی و جهان سمت عاشقی چرخید

مریم حسن زاده 29 اسفند 1394

نبودی عشق وترانه، گل و بهار نبود

برای واژه  برای قلم “نگار” نبود

چهارپاره

خوانش: 7369

سپاس: 8

تعداد نظر: 12

تعداد نقد: 1

پریزاده

مریم حسن زاده 27 اسفند 1394

بیا و با من دلداده مهربانتر باش

تمامِ عشق، پریزاده مهربانتر باش

خوانش: 1176

سپاس: 7

تعداد نظر: 11

حوا

مریم حسن زاده 25 آذر 1394

دلت گرفته تواین روزها چرا حوا

دلت گرفته از ادم از ابتدا حوا

چهارپاره

خوانش: 3750

سپاس: 8

تعداد نظر: 10