🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو آمدی و جهان سمت عاشقی چرخید

(ثبت: 1037) اسفند 29, 1394 
تو آمدی و جهان سمت عاشقی چرخید

نبودی عشق وترانه، گل و بهار نبود

برای واژه  برای قلم “نگار” نبود

غزل نگاه لطیف تو را اگر کم داشت

به روی صفحه ی هستی که ماندگار نبود

          **********

تو شاعر همه ی واژه های زیبایی

تو شاعرانه ی لبخند وعشق و رویایی

بخوان ترانه، بخوان، زندگی همین لحظه‌ست

چقدر شادم از آن لحظه ای که اینجایی

          **********

چقدر می‌شود از تو به آرزو برسم

چقدر می‌شود از تو ترانه بنویسم

چه سحر گرم و عجیبی نگاه تو دارد

نگاه کن غزلی عاشقانه بنویسم

          **********

زمین، بهار گرفته برای میلادت

چه اتفاق قشنگی به خاطرت افتاد

تو آمدی و جهان سمت عاشقی چرخید

تو آمدی و زمان شعر زندگی سر داد

تقدیم به خواهر عزیزم “نگارِاعظم”

       میلادت مبارک مهربانم