🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پریزاده

(ثبت: 1027) اسفند 27, 1394 
پریزاده

بیا و با من دلداده مهربانتر باش

تمامِ عشق، پریزاده مهربانتر باش

به نقطه چین نگاهت دلی گره خورده

کسی به عشق تو دل داده مهربانتر باش

تو اخم هم که کنی دلنشین و زیبایی

ولی بخند کمی ساده، مهربانتر باش

پیاده می رسم و پای خسته ام لنگ است

سوار عاشق این جاده مهربانتر باش

تو شاه بیتی و نامت رسید “حافظ” گفت

که با نگاه تو واداده مهربانتر باش

مریم حسن زاده _ پائیز 1389

نظرها 11 
  1. سوگند صفا

    اسفند 28, 1394

    سلام خانوم حسن زاده عزیز

    ماه بانوووو خیلی زیبا بود و بیت دوم بیشتررر‌..

    تبریک بخاطره قلم تون..

    زنده باشین

    یاحق

  2. معصومه عبدالهی

    اسفند 28, 1394

    سلام خانوم حسن زاده ی عزیز

    بسیار زیبا بود. 

    دستمریزاد

  3. علی معززی

    اسفند 29, 1394

    سلام بانو حسن زاده

    بسیار عالی بود

    سال نو مبارک

  4. عسل رادمنش

    اسفند 29, 1394

    سلام و مهر مریم عزیز

    شعر خیلی خیلی زیبایی بود/عیدت مبارک

    • مریم حسن زاده

      اسفند 29, 1394

      سلام عسل جان

      سپاسگزارم

      عید شما هم مبارک عزیز

  5. نگار حسن زاده

    اسفند 29, 1394

    سلام نازنین خواهر خوبم

    مثل همیشه خیلی خیلی زیبا بود

    همیشه موفق باشی

    ….عیدت مبارک  …. 

  6. سمانه تیموریان

    فروردین 1, 1395

    درود فراوان

    عالی بود 

  7. اسماعیل علیخانی

    فروردین 1, 1395

    سلام و آفرین بر شما

    زیبا بود