🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سارا (س.سکوت)
سارا (س.سکوت)

مادر

سارا (س.سکوت) 11 خرداد 1403

 

آه هرگز تو نگفتی،… غمِ تو پنهان بود

غزل

خوانش: 105

سپاس: 5

 

جسم تو را در خود گرفته سایه های درد

چهارپاره

خوانش: 293

سپاس: 8

تعداد نظر: 15

 

وامانده‌ام با کاسه ی صبری که لبریز است از درد

غزل

خوانش: 106

سپاس: 4

 

بیگ بنگِ هستیم با یک نگاه آغاز شد

غزل

خوانش: 109

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

سارا (س.سکوت)

پشت غم آباد

سارا (س.سکوت) 27 اردیبهشت 1402

 

پشت سکوت لحظه ها فریاد پنهان است

غزل

خوانش: 232

سپاس: 14

تعداد نظر: 23

سارا (س.سکوت)

باغبان عشق

سارا (س.سکوت) 25 اردیبهشت 1402

 

این شب تاریک کم دارد تو را ای ماه من

غزل

خوانش: 179

سپاس: 6

تعداد نظر: 1

 

اشک هایت را پاک کن

سپید

خوانش: 212

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

 

کاسه ی صبر جهانی شده لبریز نشانی برسان

غزل

خوانش: 122

سپاس: 2

 

زمستان خسته ام کرده کمی خورشید می خواهم

غزل

خوانش: 219

سپاس: 5

 

حسرت آغوش تو گرمای جانم را گرفت

غزل

خوانش: 163

سپاس: 9

 

بی تو دیشب تن دیوار بغل کرد مرا

غزل

خوانش: 149

سپاس: 5

 

باور کن

سپید

خوانش: 192

سپاس: 6

 

کیستم؟…آغاز ِ بی انجام

چهارپاره

خوانش: 175

سپاس: 6

 

دوریت کابوس و در کابوس رویای منی

غزل

خوانش: 172

سپاس: 9

 

تا خوشه ی پروین نشان سوی تو را می داد

غزل

خوانش: 159

سپاس: 5

سارا (س.سکوت)

داغ

سارا (س.سکوت) 30 آبان 1401

 

آتش به زبان قاصر خود می گفت

چهارپاره

خوانش: 189

سپاس: 7

 

عشق زیبا بود اگر مجنون دلش در قامت رعنا نبود

غزل

خوانش: 160

سپاس: 8

 

نگاه دلهره،

سپید

خوانش: 164

سپاس: 7

 

یاس هایم را خزان تاخت

سپید

خوانش: 176

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

 

تنت را زیر کرد آوارِ دیواری

خوانش: 1541

سپاس: 4