🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باغبان عشق

(ثبت: 259722) اردیبهشت 25, 1402 

 

این شب تاریک کم دارد تو را ای ماه من
کاش بودی در مسیر زندگی همراه من

می نشینم تا قیامت روبه روی آسمان
تا بگیرد دامن چرخ فلک را آه من

می تراشد تیشه ی شوقت غم این سینه را
با تو شیرین می شود این مهلت کوتاه من

باغبانت می شوم ای عشق من تا هیچ وقت
در نیوفتد با بهارت بختک بدخواه من

رفتی و در سینه ام صد درد پنهان رخنه کرد
در نبودت اشک شد همسایه ی هرماه من

شد زمستان، بی تو گلهای یخ اینجا پا گرفت
کاش بودی آب می شد غصه ی جان کاه من

 

سارا(س. سکوت)
۸آبان ۴۰۱