🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محمد علی ناجی راد
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: تهران: خیابان شهید دکتر بهشتی، خ شهید صابونچی، کوی پنجم، پ 28
بیوگرافی:

زندگینامه:

محمد علی ناجی راد در سال 1335 در اهواز متولد شد. وی در سال 1359 رشته مهندسی برق و الکترونیک را در آمریکا به پایان رساند. سپس در سال 1370 دوره کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی را آغاز کرد. در سال 1378 دوره کارشناسی ارشد علوم سیاسی را در دانشگاه علامه طباطبایی آغاز و در سال 1380 دوره ی دکتری را در همان رشته در دانشگاه تهران ادامه داد و در سال 1385 موفق به اخذ درجه ی دکترای تخصصی از این دانشگاه شد. وی مدرس دانشگاه بوده و دارای حدود ده جلد کتاب و چندین مقاله می باشد. کتاب جهانی شدن تروریسم آخرین کتاب وی است که از سوی مرکز ملی مطالعات جهانی شدن به عنوان برترین تحقیق طی ده سال گذشته انتخاب و جایزه کتاب دهه را کسب کرد.
کتاب مجموعه اشعار با نام دیر است بی گمان شامل اشعار و ترانه هایی است که از سال 1370 تا سال 1392 سروده شده به تازگی چاپ شده ولی هنوز به بازار عرضه نشده است. قالب سروده ها مختلف و به سبک های کلاسیک، نو و سپید می باشد.

آخرین اشعار محمد علی ناجی راد

کُجانی بِرارِم

محمد علی ناجی راد 09 اسفند 1401

 

دِلِم دوتِه کِردَه کُجانی بِرارِم

غزل

خوانش: 276

سپاس: 3

تعداد نظر: 13

اِلماسیا شی کِردن؟

محمد علی ناجی راد 08 اسفند 1401

https://shereno.com/48099/43441/630567.html

اِلماسیا شی کِردن؟

خوانش: 185

سپاس: 1