🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار رسول بیرانوند

 

درگیر بلائیم و سرگردانیم

رباعی

خوانش: 84

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

با یاد تو از عطر گل یاس پُرم

با عشق تو از چشمه ی احساس پُرم

رباعی

خوانش: 64

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

ﮐﻴﺴﺖ ﺩﺭ ﺩﻧﻴﺎ ﮐﻪ ﻧﺸﻨﺎﺳﺪ ﻋﻠﯽ ِ ﻣﺮﺗﻀﯽ

مثنوی

خوانش: 159

سپاس: 5

تعداد نظر: 9

 

پیر است ولی بهشت جاویدان است

رباعی

خوانش: 120

سپاس: 4

می خواهم از تصویر چشمانت بگویم

از راز گیسوی پریشانت بگویم

غزل

خوانش: 104

سپاس: 1

تعداد نظر: 6