🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل

(ثبت: 264527) مهر 19, 1402 
غزل

می خواهم از تصویر چشمانت بگویم
از راز گیسوی پریشانت بگویم

می خواهم از لب های تو شعری بسازم
می خواهم از قند و نمکدانت بگویم

می خواهم از جریان مغناطیسی ات از…
آرامش ِ ما قبل ِ طوفانت بگویم

گفتی به اعجاز لبم ایمان بیاور
می خواهم از این دین و ایمانت بگویم

می خواهم اینجا بَست بنشینم بیایی
میخواهم از شب … خط پایانت بگویم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. می خواهم از جریان مغناطیسی ات از…
    آرامش ِ ما قبل ِ طوفانت بگویم

    سلام و درود بر شما

  2. مهر 19, 1402

    🌹🌹🌷🌷🌺🌺
    زیبا
    دلنشین

  3. مهرداد مانا

    مهر 20, 1402

    سلام
    بگو … ما هم منتظریم
    اما توصیفی تازه تر بیاور .

  4. رسول بیرانوند

    مهر 21, 1402

    سلام‌ عاشق فعلا این ها رو دیده و براش تازگی داشته
    سپاس از حضورتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا