🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی

(ثبت: 264636) مهر 22, 1402 

 

پیر است ولی بهشت جاویدان است
بیدارترین تمدن دوران است

این گربه که تاریخ سیاهش کرده
قلب کره ی زمین ، بگو: ایران است

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا