🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو را میجویم

(ثبت: 269304) اردیبهشت 5, 1403 

 

در میان همه اشعار تو را میجویم
بین صدها گل پر خار تو را میجویم

گوش بسیار زیاد است برایم‌اینجا
من در این گوشه چه بسیار تو را میجویم

به کلاس و به کلیسا و به هر گوشه ى شهر
هرکجا میروم انگار ، تورا میجویم

تو پری رویی و افسانه ای و حورى وش
دلفریبنده و دلدار، تو را میجویم

من خراب تو و تو خوب ترى از همه وقت
حكم قلب است، به اجبار تو را مىجويم

نوشداروى منى، عشق تو درمان دلم
خسته و زخمى و بیمار، تو را میجویم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا