🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سیامک فارسی
سیامک فارسی

قدرت بوسه

سیامک فارسی 03 فروردین 1396

و خدا بوسه را خلق کرد

تا نشان دهد

شعرنو-نیمایی

خوانش: 317

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

تو دست های بارون تو فصل خَزون پیاده خیابونو گز میکنم

من اسمِ تورو توی فکرم هَمَش با اسم های دیگه عوض میکنم

ترانه

خوانش: 400

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

دلم بارونیه انگار که امروزم ازون روزاست

شکایت داری از دستم که دستای تورو میخواست

ترانه

خوانش: 687

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

سیامک فارسی

مرد بیچاره

سیامک فارسی 14 اردیبهشت 1395

اِی زخم “بی چاره”، اِی مَرد دیرینه              اِی فَرقِ نا پیدا، اِی “دَردِ” بی کینه

اِی تا همینجا هم، رسوای بی پروا                  روی دلِ رسوات، زنگار میشینه

خوانش: 632

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

سیامک فارسی

شطرنج

سیامک فارسی 14 اردیبهشت 1395

زندگیم

مثل شطرنج شده.

سپید

خوانش: 453

سپاس: 7

تعداد نظر: 4

سیامک فارسی

خیره

سیامک فارسی 20 فروردین 1395

به خودم می آیم و می بینم

که ساعتی ست

سپید

خوانش: 499

سپاس: 7

تعداد نظر: 12

سیامک فارسی

قهوه ترک

سیامک فارسی 15 فروردین 1395

تو چشمام ببین و بخون حرفمو یه حرفی که از گفتنش عاجزم

برای رسیدن به دست های تو  به دنبال پیدایشِ معجزه م

تک بیت

خوانش: 702

سپاس: 9

تعداد نظر: 15