🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قدرت بوسه

(ثبت: 3715) فروردین 3, 1396 

و خدا بوسه را خلق کرد

تا نشان دهد

در این دنیا

قدرت اعداد

چقدر کم است…

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 4, 1396

    سلام و درود

    کوتاه طنازی ست

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 4, 1396

    درود بر شما

  3. مينا امينی

    فروردین 6, 1396

    درودها

    آفرین زیبا بود

    سال نومبارک

    با آرزوی بهترین ها

    • سیامک فارسی

      فروردین 7, 1396

      درود و تبریک فرا رسیدن سال نو

      سپاس