🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قهوه ترک

(ثبت: 1131) فروردین 15, 1395 

تو چشمام ببین و بخون حرفمو یه حرفی که از گفتنش عاجزم

برای رسیدن به دست های تو  به دنبال پیدایشِ معجزه م

نظرها 15 
  1. طارق خراسانی

    فروردین 16, 1395

    سلام و خیر مقدم ………………………………………………………………

    از معجزم هم می توانید استفاده کنید.

    در پناه خدا………………………………………………………………..

    • سیامک فارسی

      فروردین 16, 1395

      سپاس از نظر شما. حتما پیشنهاد شما را در ادامه به کار میبندم

  2. اکبر قاسمی

    فروردین 16, 1395

  3. سحر جهانی

    فروردین 16, 1395

    زیباست 

  4. رضا محمدصالحی

    فروردین 16, 1395

    حیف نیست این ترانه رو در 2 خط خلاصه کردید ؟؟؟ 

    به نظرم ادامه بدید … 

    • سیامک فارسی

      فروردین 16, 1395

      در حقیقت این شعر رو بعدا گسترش دادم ولی اینجا به همین یک خط بسنده کردم. سپاس از نظر ادیب گرامی

  5. سوگند صفا

    فروردین 17, 1395

    سلام و عرض ادب

    سلااام و خیر مقدم

    و خوش آمد

    به به…

    من عاشق ترانه ام…

    مرحبااااا دوست شاعر

    امیدوارم بارم بخونم ازتون

    یاحق

    • سیامک فارسی

      فروردین 19, 1395

      سپاس از شما. بنده نیز عاشق ترانه م. تعدادی ترانه نیز دارم که شاید در قالب شعری خاصی به طور کامل نگنجد ولی اگر روی موسیقی بنشیند بسیار گوش نواز و پر مفهوم خواهد شد. امیدوارم در اینده از ترانه هایم استقبال شود

  6. نگار حسن زاده

    فروردین 17, 1395

    سلام و درود

    خیر مقدم عرض می کنم.خوش امدید به خانۀ خودتون

    بسیار عالی بود

    موفق باشید

  7. علی معززی

    فروردین 18, 1395

    درود

    خوش امدید

    زیبا بود

  8. عسل رادمنش

    فروردین 18, 1395

    سلام و درود

    به سایت شعر پاک خوش آمدید

    بند زیبایی از ترانه بود/مانا باشید

    • سیامک فارسی

      فروردین 19, 1395

      درود. تشکر میکنم. منتظر کار های بیشتر نیز باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا