🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیا

(ثبت: 241358) شهریور 1, 1400 

 

از مزرعه‌ای سوخته برداشته دنیا
سوزی که درونِ دلِ من کاشته دنیا

چون پرچمِ پیروزیِ شاهانِ دغل‌کار
از سوختنم شعله برافراشته دنیا

با شهد و شکر دور نشد تلخیِ کامم
یارا چقدَر طعمِ بدی داشته دنیا

تا آینهٔ شوقِ مرا بشکند از خشم
هر سنگدلی داشته بگماشته دنیا

من عاشقِ پروازم و مشتاقِ رسیدن
با خیره‌سری فاصله نگذاشته دنیا

در رهگذرِ باد پریشانم و تاریک
انگار مرا زلفِ تو انگاشته دنیا

از آهِ دلم شعله به جانِ تو می‌افتد
یک روز ای انباریِ انباشته، دنیا!

اکرام بسیم

@ikrsim

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    شهریور 1, 1400

    درود بر شما
    عالی بود
    چه واج آرایی زیبایی🌸👏

  2. طارق خراسانی

    شهریور 1, 1400

    سلام آقای بسیم

    غزل جذابی ست
    لذت بردم
    واج ارایی های مکرر شعر را به اوج زیبایی رسانده است

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  3. حسین شیرکوند

    شهریور 2, 1400

    🌺💐🌺💐🌺💐🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا