🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مریم ایجاد
مریم ایجاد

داد

مریم ایجاد 07 شهریور 1395

راه امید سفیدم ،  مرگ

بانگِ دنیای سرودم ،  سرد

سایر

خوانش: 361

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

من از یک بوسه میترسم

چنان کز نیش یک زنبور

سایر

خوانش: 713

سپاس: 9

تعداد نظر: 10