🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داد

(ثبت: 2328) شهریور 7, 1395 

راه امید سفیدم ،  مرگ

بانگِ دنیای سرودم ،  سرد

خشم من دریای  بی فریاد 

ناله هایم ،  تیشه ی فرهاد

  داد از این زندگانی ،  داد

                                       ش . ایداج

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فرهاد آه مند

    شهریور 8, 1395

    درود

  2. نگار حسن زاده

    شهریور 9, 1395

    درود بر شما بانو ایجاد عزیز

    بسیار زیبا  ودلنشین بود

    قلمتون نویسا

    برقرار باشید

  3. فاطمه اکرمی

    شهریور 18, 1395

    سلام و درود 

    زیباس 

    داد از دل سرد ادما

    داد از رنگ بی روح نگاهها

    داد از ناحقی ها

    فریاد از این  موجود دوپا

    مهربانی میکند شبیه فرشته ها

    و  بد دلی میکند انسان را شبیه مترسکی وحشت ناک

    اه از این دل بد

    درود جانان نویساباشید عزیزم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا