🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار لیلا صالح

هفت خان را بِگُذر تا به تماشا برسد

از اُفق قافله با قامت لیلا برسد

خوانش: 151

سپاس: 6

تعداد نظر: 7

دخیلم را

بر انگشتان سیلی خورده تو

خوانش: 257

سپاس: 11

تعداد نظر: 16

تعداد نقد: 1

رفت یادت که جدایی به چه زجری طی شد!؟

پس چه شد رأی تو برگشت و بهارم دی شد!؟

غزل

خوانش: 138

سپاس: 7

تعداد نظر: 10

 

نامت فقط بر سر در بازار و دکان هاست

غزل

خوانش: 254

سپاس: 9

تعداد نظر: 9

تعداد نقد: 3

لیلا صالح

حرمت عشق

لیلا صالح 17 اردیبهشت 1402

بوسه هایت را نمی خواهم که راغب نیستم

عشق حرمت دارد اما من مراقب نیستم

غزل

خوانش: 319

سپاس: 8

تعداد نظر: 13

 

بوی غربت می دهد بال کبوترهای جلد

غزل

خوانش: 274

سپاس: 15

تعداد نظر: 23

 

تاریک بود کوچه وُ بانوی پنجره

غزل

خوانش: 922

سپاس: 8

تعداد نظر: 12

تعداد نقد: 2

 

دست های سنگی اش را زیر سر قُنداق کرد

غزل

خوانش: 260

سپاس: 9

تعداد نظر: 19

 

نامت فقط بر سر در بازار و دکان هاست

غزل

خوانش: 358

سپاس: 8

تعداد نظر: 7

 

روی باورهای پوشالی عقابی لانه کرد

غزل

خوانش: 605

سپاس: 7

تعداد نظر: 7

 

از ردا بیرون زده اَهرام مصر دیگری

خوانش: 490

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

 

کاش در کودکی ام عقربه ها خَم می شد

خوانش: 515

سپاس: 13

تعداد نظر: 14

 

گلوله ای وسط ره نوردها گم بود

خوانش: 321

سپاس: 8

تعداد نظر: 7

لیلا صالح

دیوار مهربانی

لیلا صالح 31 اردیبهشت 1400

 

یک شبه شاعر شدم تا عشق را عُریان کنم

خوانش: 522

سپاس: 8

تعداد نظر: 6

 

و شهر زیر نگاهش نه رهگذر دارد

خوانش: 893

سپاس: 11

تعداد نظر: 27

تعداد نقد: 5

 

لحظه ای گرم شو در آغوشم بین دستان من که سرما نیست!

خوانش: 700

سپاس: 11

تعداد نظر: 16

تعداد نقد: 2

کلاهِ خسروانی از سرت اُفتاد خندیدی

و در بَزمِ هزاران تیر در رگبار رقصیدی

خوانش: 467

سپاس: 10

تعداد نظر: 21

لیلا صالح

باران

لیلا صالح 04 خرداد 1398

باران!…تمام نغمه ها آئینه دارِ توست

حتی سکوت سنگ…هم آوای تارِ توست!

خوانش: 1006

سپاس: 11

تعداد نظر: 9

تعداد نقد: 3

رُژ می زنم 

سپیدی لب هایم را 

سپید

خوانش: 294

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

لیلا صالح

برخیز!

لیلا صالح 20 مرداد 1397

لیلی! سپیده سر زده از خواب برخیز 

عطری بزن، رقصی بکُن، شوری برانگیز 

خوانش: 689

سپاس: 6

تعداد نظر: 12