🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یادت رفت!؟

(ثبت: 262616) مرداد 13, 1402 
یادت رفت!؟

رفت یادت که جدایی به چه زجری طی شد!؟
پس چه شد رأی تو برگشت و بهارم دی شد!؟

جنگل مِهر و وفا را به چه روز آوردی؟!
که درختان تنومند ٱمیدم نی شد

در همان روز وصالم دل معشوق شکست
نه کسی طعنه به او زد نه کسی پاپی شد

اتفاقی که فقط حادثه ای کوچک بود!
بعد از آن ریزش آوار تو پی در پی شد

می روم دست به دامان کبوتر بشوم
هر که پرسید بگو زائر شهر ری شد

آشنایی به خودم گفت: که بنیاد کج است
اشتباه تو در این رابطه از پی طی شد

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    مرداد 13, 1402

    رفت یادت که جدایی به چه زجری طی شد!؟
    پس چه شد رأی تو برگشت و بهارم دی شد!؟
    جنگل مِهر و وفا را به چه روز آوردی؟!
    که درختان تنومند ٱمیدم نی شد
    سلام لیلای عزیز
    آنقدر زیباست که نمی دانم در وصفش چه بنویسم
    اثری با شکوه ‌و ماندگار است
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

  2. مهرداد مانا

    مرداد 13, 1402

    و باز هم شکوهمندی
    و باز هم تردستی
    و باز هم زیبایی …

  3. درود تان باد🌸🌸

  4. فاضله هاشمی

    مرداد 13, 1402

    بسیار زیبا سرودید

  5. فیروزه سمیعی

    مرداد 13, 1402

    درودتان باد مهربانو صالح ادیب گرانقدر 💖
    غزل بسیار زیبا سروده اید دلنشین
    زنده باد 👏👏👏👏🌹🌺☘️

    🥀جنگل مِهر و وفا را به چه روز آوردی؟!
    که درختان تنومند ٱمیدم نی شد🥀

    نویسا مانید وسبز وسرفراز
    ☘️🌹🌹🌹🌹🌹☘️

  6. سینا دژآگه

    مرداد 14, 1402

    سلام و عرض ادب بانو صالح ارجمند
    غزلی ارزشمند و زیبا سروده‌اید. درود بر شما و قلمتان.
    زنده باشید🌸🌺🌸🌺

    • محمد رضا خوشرو

      مرداد 15, 1402

      درود بر شما شعر خوبی بود

      رفت یادت که جدایی به چه زجری طی شد!؟

      🌹

  7. مرداد 15, 1402

    درودها

    استادبسیارعالی
    💐💐💐💐💐💐

  8. مرداد 16, 1402

    درودها بانووووو رد قلمتان هماره زرین

  9. سلیم حمادی

    شهریور 13, 1402

    بانو لیلای هنرمند
    ماشاالله به این ذوق و قریحه و احساس
    واقعا زیبابود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا