🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی علی کارگر ساروی
تاریخ تولد: 13620510
جنسیت: مرد
شهر: ساری
بیوگرافی:
آخرین اشعار علی کارگر ساروی

شعر بی نقطه معلم الهی

علی کارگر ساروی 08 آبان 1395

هر دلي که سوي الله داره

                                                  حال و احوال اهل الله داره

سایر

خوانش: 2747

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

شعر بی نقطه کارگر کوی الهی

علی کارگر ساروی 08 آبان 1395

اي  دلي که  ملائکه کرده  در او کاري

                                                اي که صداي ملائکه را در دل داري

سایر

خوانش: 1374

سپاس: 0

تعداد نظر: 3

شعر بی نقطه عالم روح الله

علی کارگر ساروی 08 آبان 1395

راه اهل الله را طي کرده اي طي

                                            راه آدم ولي الله را طي کرده اي طي

سایر

خوانش: 2378

سپاس: 0

شعر بی نقطه اهل الله عالم

علی کارگر ساروی 07 آبان 1395

درحرم آل الله دلم را آوردم

                               در محل ملائکه  الله روحم راآوردم

سایر

خوانش: 2708

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

شعر بی نقطه علی ولی الله

علی کارگر ساروی 07 آبان 1395

                               

اي که هر سري را آگاهي کامل داري

بحر طویل

خوانش: 728

سپاس: 3