🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر بی نقطه اهل الله عالم

(ثبت: 2716) آبان 7, 1395 
شعر بی نقطه اهل الله عالم

درحرم آل الله دلم را آوردم
                               در محل ملائکه  الله روحم راآوردم
حرم الله که محل دلهاي آسوده
                                    حرم الله که حلال  دلهاي آسوده
عالم  همه علم و حي سراسري
                                    عالم همه علم وآگاهي کي سرسري
عالم حرم الله که اهل الله دارد
                                         اهل الله در حرم الله علم الله دارد
اي که گوي کو اهل الله عالم
                                          اهل دل  داره سوي  الله دمادم
راه سالک الي الله را طي کردي
                                          راه عوالم هاي ماورا طي کردي
رو ره  اهل الله را هردم طي 
                                           که اهل الله کرده سوي امام روي
 سهل داري راه اهل الله اي مرد
                                              راه دلهاي ولا را درعلي طي کرد
سر دل که در دل و دلداره
                                                سري که همه را عالي و والا داره

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. معصومه عبدالهی

    آبان 9, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا