🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر بی نقطه معلم الهی

(ثبت: 2726) آبان 8, 1395 
شعر بی نقطه معلم الهی

هر دلي که سوي الله داره
                                                  حال و احوال اهل الله داره
دل اهل الله اوسع دلها داره
                                                      رو سوي عوالم ماورا داره
دلي که سوي صادر اول داره
                                                    صعود در دل محمد رسول   داره
سرد و گرم  عوالم راحصول کرده
                                              سر و اسرار عوالم را حصول کرده
حاصل کار معلم الهي درعالم  
                                                      ارواح الهي را  صعوددهد دمادم
 گرآدمي را  الله معلم  داره
                                                    کل اسماء الله راآدم معلوم داره 
 احوال آدمي گر سوي الله آورد 
                                                     الله  محول الحول را حواله  دهد
آدم گر آه و دمي دارد هر دمي
                                                     آه روي الله کرده و دم در دهي
گر  اول محصول  والاي عالم آدمه
                                                    آدم  همه را حواله ی محمد عالم داده

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 12, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا