🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار علی کارگر ساروی

هر دلي که سوي الله داره

                                                  حال و احوال اهل الله داره

سایر

خوانش: 2846

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

اي  دلي که  ملائکه کرده  در او کاري

                                                اي که صداي ملائکه را در دل داري

سایر

خوانش: 1426

سپاس: 0

تعداد نظر: 3

راه اهل الله را طي کرده اي طي

                                            راه آدم ولي الله را طي کرده اي طي

سایر

خوانش: 2408

سپاس: 0

درحرم آل الله دلم را آوردم

                               در محل ملائکه  الله روحم راآوردم

سایر

خوانش: 2793

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

                               

اي که هر سري را آگاهي کامل داري

بحر طویل

خوانش: 741

سپاس: 3

                                       شعر بی نقطه:امام  مهدي موعود الهی

م ح م د که اسم امام مهدي موعوده

سایر

خوانش: 457

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

واي چه غلغله ايي بر پا ميشود

                         سيل عشاق  حسين در اربعين برپا ميشود

خوانش: 706

سپاس: 1

شعر گر مبنایش حکمت و معرفتی بود

                                                این شعر قدر الماس ناب قیمتی بود

سایر

خوانش: 6180

سپاس: 1

آدم شده اید در ره حوا رفتید                 وای این ره چه گندمها دارد.

در مشرب نوح نبی الله گشتیم                 وای این ره چه سامها دارد

خوانش: 495

سپاس: 0

انگار هوای کعبه ات  نایاب شد             طواف کعبه ات امسال نایاب شد

ای وای شقی ترین افراد شوند                پرده دار کعبه ات  غاصب شد

خوانش: 365

سپاس: 0

باز دلم سوی توکرده چه کنم               جانم هوس کوی تو کرده  چه کنم

دیوانه عشقت شده ام من مجنون             لیلی ام  شبهای تارم  شده چه کنم

خوانش: 2059

سپاس: 0

درشب ظلمانيم ماه منيرم بودي

                                        درغم طوفانيم نور اميدم بودي

خوانش: 928

سپاس: 2