🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر بی نقطه عالم روح الله

(ثبت: 2723) آبان 8, 1395 
شعر بی نقطه عالم روح الله

راه اهل الله را طي کرده اي طي
                                            راه آدم ولي الله را طي کرده اي طي
اي که در عالم حال و احوالي داري
                                              اي که لااله الا الله هر دمي داري
هر دمي که دم روح اللهي دارد
                                                الله وي را دم  اهل اللهي   داده
هر که را سوره حمد را دل کرده
                                             سوره ي حمد وي را دوا حاصل کرده
 مرده را حي کرده سوره حمد
                                               روح  را روح الله کرده سوره حمد
سرا سر  عالم  را دم روح الله داره
                                                هر کلامي که دل در  روح الله  داره
مرده ها حي و علم و اطوار دگري دارد
                                             هر که  علم داره مرده ها را حي داره
حي دار مرده اي  که سوي الله طي کرده
                                   روح مرده در عوالمها در همه آگاهي داره
سراسر عالم دارالحي و دار العلمه
                                                  عالمي که دردل   وي اهل الله داره

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا