🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی سیدعلی مجیدی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار سیدعلی مجیدی

بازار عشق

سیدعلی مجیدی 28 بهمن 1396

به نام خداوند منّان

هر چه از هجر و ره عشق کشیدیم بس است

رباعی

خوانش: 914

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

منتظر

سیدعلی مجیدی 26 بهمن 1396

بسم الله الرّحمن الرّحیم

آقای من!

سپید

خوانش: 501

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

عشق

سیدعلی مجیدی 06 شهریور 1396

بسم الله الرّحمن الرّحیم

ماکه از عشق تو تنها غزلش را بلدیم

خوانش: 430

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

قصه ما به سر رسید

سیدعلی مجیدی 21 مرداد 1396

هیس!

لطفا کمی سکوت

سایر

خوانش: 919

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

قطار بهشت

سیدعلی مجیدی 24 تیر 1396

بسم الله الرّحمن الرّحیم

همراه و همصدا با این ریلهای آهنی رهسپار قطعه ای از بهشتم

سایر

خوانش: 744

سپاس: 0