🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 منتظر

(ثبت: 5512) بهمن 26, 1396 
منتظر

بسم الله الرّحمن الرّحیم

آقای من!
سرودن از برای آمدنت کافی نیست
کاری باید کرد
کمر همت باید بست
نشستن و نوشتن از غیبتت چه سود!؟
برای ظهورت
 باید ایستاد!