🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قصه ما به سر رسید

(ثبت: 4606) مرداد 21, 1396 
قصه ما به سر رسید

هیس!

لطفا کمی سکوت

نگاهش حرف ها دارد…

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مرداد 22, 1396

    درود بر شما

    روحش شاد یادش گرامی باد

    مسئولین نظام   شرم و حیا کنند از این همه ایثارگری

    و برای اسلام و نظام و مردم کار کنند

    نه برای شیطان و شکم های پر از حرام شان

  2. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 22, 1396

    درود بر شما

    روحش شاد و یادش گرامی باد

  3. علی اکبر سلطانی

    مرداد 23, 1396

    سلام سَید بزرگوار /…

    عالی بود این کوتاه پر حرف ….

    روحش شاد /..

    ممنونم به کوچکتان سرزدین ..

    یا علی ..

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا