🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سیدعلی مجیدی

به نام خداوند منّان

هر چه از هجر و ره عشق کشیدیم بس است

رباعی

خوانش: 918

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

بسم الله الرّحمن الرّحیم

آقای من!

سپید

خوانش: 510

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

سیدعلی مجیدی

عشق

سیدعلی مجیدی 06 شهریور 1396

بسم الله الرّحمن الرّحیم

ماکه از عشق تو تنها غزلش را بلدیم

خوانش: 436

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

هیس!

لطفا کمی سکوت

سایر

خوانش: 926

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

بسم الله الرّحمن الرّحیم

همراه و همصدا با این ریلهای آهنی رهسپار قطعه ای از بهشتم

سایر

خوانش: 746

سپاس: 0

سیدعلی مجیدی

بی درد

سیدعلی مجیدی 09 اردیبهشت 1396

بسم الله الرّحمن الرّحیم

چه بی درد 

سپید

خوانش: 511

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

بسم الله الرّحمن الرّحیم

خدارا شکر مولایم علی شد

قطعه

خوانش: 7797

سپاس: 11

تعداد نظر: 14

تعداد نقد: 1

بسم الله الرّحمن الرّحیم

هزاران در هزاران

سپید

خوانش: 587

سپاس: 11

تعداد نظر: 13

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امّیدِ وصال تو مرا راز حیات است

خوانش: 1322

سپاس: 10

تعداد نظر: 15

بس الله الرّحمن الرّحیم

به مناسبت شهادت اول مظلومه ی عالم

خوانش: 668

سپاس: 9

تعداد نظر: 17