🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مسعود رستمزاد

نقش ِتو در خیال ِمن، آتش ِ اندرون شود

آه تو را که بنگرم، چشم و دلم چه خون شود

خوانش: 596

سپاس: 0

مسعود رستمزاد

بی وفا

مسعود رستمزاد 27 اردیبهشت 1396

رفتی؟ به درک باز نیا بر پیشم

آسوده و فارغ شده از تشویشم

بحر طویل

خوانش: 387

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

مسعود رستمزاد

روزگار

مسعود رستمزاد 02 اردیبهشت 1396

شادی

لبخند

سپید

خوانش: 388

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

مسعود رستمزاد

وداع

مسعود رستمزاد 02 اردیبهشت 1396

رفتی که خدا حافظ تو باشد و حتما

خواهی که دگر هیچ نگیرم خبر از تو

چهارپاره

خوانش: 422

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

مسعود رستمزاد

هجرت

مسعود رستمزاد 01 اردیبهشت 1396

می روم از شهر خود دنیا فراموش شود

خاطرات از دل برون شاید که خاموش شود

خوانش: 352

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

مسعود رستمزاد

خدا

مسعود رستمزاد 31 فروردین 1396

خدا را گم نکن وقتی که خود گم میکنی

چو دردت را به خود گویی خودت درمان کنی!

قطعه

خوانش: 378

سپاس: 1

تعداد نظر: 6

یاربا تنها شدم گریان به درگاه آمدم

با وفا تنها تویی با جان به درگاه آمدم

خوانش: 422

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

بتاراج رفت

ثانیه ها 

سپید

خوانش: 459

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

مسعود رستمزاد

تیک تیک

مسعود رستمزاد 22 فروردین 1396

تیک تیک 

لحظه ها در گذر است 

سایر

خوانش: 329

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

مسعود رستمزاد

سکوت

مسعود رستمزاد 19 فروردین 1396

تمام شب صدای من نگاه عارفانه شد

اشاره های چشم تو ردیف شاعرانه شد

خوانش: 317

سپاس: 8

تعداد نظر: 9

مسعود رستمزاد

یار

مسعود رستمزاد 11 فروردین 1396

من زنده به آنم که تو یارم باشی

اما تو فقط چوبه ی دارم باشی

رباعی

خوانش: 406

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

تو ای ساقی چه طنازی شراب از لب بنوشان

دلم درد است و تن سرد است و افکارم پریشان

خوانش: 458

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

مسعود رستمزاد

شعر

مسعود رستمزاد 06 فروردین 1396

شعر گاهی دردلم بل بل زبانی میکند

بی خبر از حال من یاد از جوانی میکند

خوانش: 331

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

‍ خالق چه زیبا آفرید، چشمان شهلای ترا

مومن به شهکار خدا، سبحان ربی خالقا

خوانش: 540

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

من اگر آدم شوم آیا تو حوا میشوی؟

تو شریک و همدم این قلب تنها میشوی؟

خوانش: 369

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

مسعود رستمزاد

سرگذشت

مسعود رستمزاد 03 فروردین 1396

این کیست در آیینه؟ منم؟! پیر شدم

ای شعر نیا بر دهنم سیرشدم

مسمط

خوانش: 385

سپاس: 4

تعداد نظر: 12

مسعود رستمزاد

شاپرک

مسعود رستمزاد 02 فروردین 1396

‍ شاپرکی آمده تا مژده ی شادی بدهد

بر من دلخون شده از یار نمادی بدهد

خوانش: 325

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

سوگند به دیدار تو ای قبله ی عشقم

در چشم و دلم، ذکر شبم، یار تو باشی

چهارپاره

خوانش: 469

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

به این حس غریبانه ی هر شب سوگند

به آن دم که تنم داغ شد از تب سوگند

مثنوی

خوانش: 352

سپاس: 2

تعداد نظر: 4