🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوختن حتی برای جان دشمن خوب نیست!

(ثبت: 3177) بهمن 3, 1395 
سوختن حتی برای جان دشمن خوب نیست!

حال من این لحظه ها انگار اصلا خوب نیست!
شک نکن ! دیگر نگو انگار ،حتما خوب نیست

اژدهایی با لباس آتشین بلعیده است
قسمتی از شهررا، این کار اصلا خوب نیست!!

ارتفاع شعله را نیروی امدادی دوید
چون که باور داشتند آتش گرفتن خوب نیست

ناگهان آتش برای دشمنی آماده شد
گفت خاموشی در این دریای آهن خوب نیست!!
شعله اش پیچید تا آتش فشان خاموش شد
سوختن حتی برای جان دشمن خوب نیست!

کم. کمک اکسیژن از آتش به دور افتاد وچشم
گفت این تلخی به ذهن و باور من خوب نیست

غصه ای ناخواسته در جان مردم پاگرفت
شرح آن را بیشتر گفتن ،یقینا خوب نیست

بداهه
علی اضغر قتداری