🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ثانیه های سنگین

(ثبت: 5520) بهمن 28, 1396 

خسته از زنی
که شبیه من است
زنی  با رژ آبی
ولهجه ی بارانی 
بلوغم را
به تماشا می نشیند
ومن باز…
پنهان می شوم 
لابه لای  کتابی کهنه
تاخودم را 
از ثانیه های سنگین
بیرون در آورم…

#آرمیتا_مولوی