🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی علی اکبر سلطانی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار علی اکبر سلطانی

" حرم…"

علی اکبر سلطانی 22 مرداد 1396

می خواست نگاه زینبی(س) غم نشود

چشمان دل فاطمه ای (س)  نم نشود

رباعی

خوانش: 392

سپاس: 7

تعداد نظر: 12

فتنه ی هشتادو هشتی با دو چشم آذری

علی اکبر سلطانی 05 مرداد 1396

فتنه ی هشتاد و هشتی با دو چشم آذری

رو سری وا می کنی با رنگ سبز دلبری

خوانش: 613

سپاس: 7

تعداد نظر: 12

محکوم قفس هاست ؛خوش آواز اسارت

علی اکبر سلطانی 12 آذر 1395

هرچند، به بالی شده ؛ پرواز اسارت

محکوم قفس هاست ؛خوش آواز اسارت

خوانش: 419

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

من به نفسهای تو هم راضی ام

علی اکبر سلطانی 05 دی 1394

من به نفسهای تو هم راضی ام

با توام ای ؛ دلبرِ شیرازی ام

خوانش: 539

سپاس: 8

تعداد نظر: 10

شاخه ای در کوره راهم ، باغبانم می شوی

علی اکبر سلطانی 15 آبان 1394

شاخه ای در کوره راهم ، باغبانم می شوی؟
دست دزدانی فرارم ، پاسبانم می شوی؟
گرچه دلگرمی نبودم ؛ در کنارت سالها !
توبه کردم ! نازنین ، آرام جانم می شوی؟
چون کویری تب زده ؛ چشمی به ابری منتظر
رقص بارانی زلال از آسمانم می شوی ؟
کاش می گفتی :درون سفره با افطار دل
تا ابد همسفره ای چون آب و نانم می شوی؟
یا شبیه قایقی ، بر روی امواجی رها
عرشه ای ؛ بی بادبانم ، بادبانم می شوی ؟
من که گفتم : بوی غربت می دهد تنهایی ام
آشنایم ، آشنای ؛ آشیانم می شوی ؟
روزگاری که شدی ، صیّاد آهوی دلم
"ضامن آهو " ی قلب فرشچیانم می شوی؟
"دوستت دارم " نوشتی روی گلبرگم ولی
باز هم رفتی ؛ نگفتی: بی خزانم می شوی؟!!

تقدیم به تو
و دیگر هیچ …
"""""""""
این غزل پای غزل بسیار زیبای خواهر بزرگوارم " لادن آهور (بانو) "با نام " میهمانی غزل" نگاشته شده ….
خواستم باز داغ داغ دوستان بخوانند …
کاش نقد کنید !!!! تا پای شعر شاگرد کوچکتان بهانه ای باشد برای بهتر یاد گرفتن و ایضا مرور دوباره کسانیکه اهل فن هستند…
یاعلی مدد…
"همین"!

بحر طویل

خوانش: 829

سپاس: 6

تعداد نظر: 14