🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 " حرم…"

(ثبت: 4613) مرداد 22, 1396 
" حرم…"

می خواست نگاه زینبی(س) غم نشود
چشمان دل فاطمه ای (س)  نم نشود

“محسن” شده اینبار به نفش “حججی”
سر داده که آجُرِ حرم کم نشود !

تقدیم به شهید مدافع حرم “محسن حججی”
“همین”

یا علی /..