🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فتنه ی هشتادو هشتی با دو چشم آذری

(ثبت: 4526) مرداد 5, 1396 

فتنه ی هشتاد و هشتی با دو چشم آذری
رو سری وا می کنی با رنگ سبز دلبری

حکم تفتیش دلم را خواستی وقتی شبی
نام عشق دیگری را برده ام یا می بری !

ابر چشمم باز شد ، وقتی شنیدم گفته ای :
“تو ” ز هر مردی برایم فو ق العاده برتری

شور شیرینی و در لیلاترین احساس ها
مثل فرهادی که مجنون می شود افسونگری

دست بر باران عشقی برده ام که سالها
زیر چتر خاطراتش طی شده  بی همسری

باز”با  پای عصا”  وُ سینیِ آشی به دست
چادر گلدار شعرم ، بسته شد پشت دری !!

 
تقدیم به تــــــــو …!
“همین”!
یا علی مدد…