🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 محکوم قفس هاست ؛خوش آواز اسارت

(ثبت: 2889) آذر 12, 1395 

هرچند، به بالی شده ؛ پرواز اسارت
محکوم قفس هاست ؛خوش آواز اسارت

هر دَرز نگاهی که دلم دوخته گاهی
  اشکی شود از دست زبان باز اسارت

انگار که ماهی شده ام در کف دریا
افتاده به تور غلط انداز اسارت

میچرخم و خط میکشم و خون سکوتم
پاشیده به دیوارو دَرِ ” آز ” اسارت

با دیده ی زنجیریِ بی زخمه ی  تارم
سازی زده ام در غم “شهناز “اسارت

تا چاه غزل کَندم  و یوسف شده فالم
گمگشته ی عشقم ، طی شیراز اسارت

در وقت دل انگیز و شب شادی بختم
غم ریخته جانم ، تب  ناساز اسارت

مانند یتیمی شده ام که همه عمرش
تاریخ تولد شده  ،آغاز اسارت !

 

“تقدیم به تــو…!

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 12, 1395

    سلام و درود بر استاد علي اكبر سلطاني

    به به 

    عجب غزل فاخري!!

    خدا مي داند از اينكه پس از ماه ها شعر زيبايي از شما مي خوانم چقدر خوشحالم.

    منتظر  ديگر آثار  گرانسنگ  آن عزيز هستيم .

    درپناه خدا شاد زي

  2. زهره خسروی

    آذر 13, 1395

    سلام

    بسیار زیباست

    قلم تان مانا

  3. دنیا تیموری

    آذر 13, 1395

    مبارک آنکه تقدیمش شده

    بسیار زیباست

  4. طلعت خیاط پیشه

    آذر 14, 1395

    درود بر شما جناب سلطانی ارجمند

  5. فاطمه اکرمی

    فروردین 30, 1396

    سلام و درود بی پایان

    شاعر زیبا کلام

    دلنشین بود 

    خواندم

     زیبا باد لحظه هایتان

    درودها

     ماندگارباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا