🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پناه لحظه های بی قراری ام ، رفیق

(ثبت: 215638) مهر 11, 1398 
پناه لحظه های بی قراری ام ، رفیق

پناه لحظه های بی قراری ام ، رفیق

بیا که روی موج بد بیاری ام ، رفیق

قسم به غربتی که چکه چکه می چکد

ز ناودان روز و شب شماری ام رفیق

من از هجوم آرمیدنی و بودنی

که خالی از تو پر شود فراری ام رفیق

چرا در این هوای تا بُن ابری قفس

نه می کشی ، نه زنده می گذاری ام رفیق ؟

خدا نیارد آن دمی که بعد از این دگر

به بلبشوی کوچه ها سپاری ام رفیق

مرا زمانه بر زمین سرد خود زده است

“تو” بیش از این رضا مشو به خواری ام رفیق

بیا و چاره ساز چامه و چکامه شو

سروشِ ناسروده های جاری ام رفیق

و پا به پای خاطرات خود سرک بکش

ز روزن اتاق یادگاری ام ،رفیق

که حس کنم به بازوان گرم خنده ات

دوباره عاشقانه می فشاری ام رفیق

فهیم بخشی

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. علی معصومی

    مهر 11, 1398

    درود بر شما
    جناب بخشی نازنین
    توانمندی قلم و ذوق سرشارتان در این سروده موج می زند
    آفرین

    بنازمت به ذوق و قدرتی که با طراوتش
    ز کلک خود به خامه می نگاری ام رفیق
    🌿🌷🌺

  2. جواد مهدی پور

    مهر 11, 1398

    درود بر شما جناب بخشی عزیز

    زیبا ست

    لذت بردم

    زنده باشید به مهر

    💐

  3. رسول رشیدی راد

    مهر 11, 1398

    🌹🌹🌹

  4. سلام و درود بر استاد عزیز

    بسیار زیبا . 🌺🌺🌺🌺🌺🌺💐🌿🍃

  5. هر دو شعر زیبا بود.
    لذت بردم و آموختم.
    احسنت

  6. طارق خراسانی

    مهر 11, 1398

    سلام رفیق

    لذت بردم جناب بخشی عزیز

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  7. … سلام و عرض ادب استاد فهیم بخشی عزیز

  8. سلام و درودها

    استاد بخشی گرامی

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌈

    رفاقت ، با رفیقی کن ، خدایی
    به همراهت هم اویی هر کجایی

    از اویی ، سمتِ اویی ، راه پیدا
    شوی چون قطره ای دریا نمایی

    ولی اله بایبوردی

    11 / 07 / 1398

    🌺🌺🌷🌺🌺

  9. سپیده طالبی

    مهر 11, 1398

    زیباست و دلنشین
    درودها تقدیم حضورتان گرامی🌺

  10. درود و مهر
    بسیار زیبا و دلنشین
    رد قلمتان سبز و ماندگار
    سپاس ازاشتراک این شعر شورانگیز
    بهره ها بردم
    مانا باشید شاعر گرانقدر
    👏👏👏🌿💐💐🌿

  11. همایون فتاح

    مهر 12, 1398

    پرکشیدم تا باوج آسمان ازاین سرودن ای عزیز🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا