🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ما به پژمردن هر یاس ، بسی حساسیم

(ثبت: 215640) مهر 12, 1398 

ما به پژمردن هر یاس ، بسی حساسیم

به خراشیدن احساس ، بسی حساسیم

به غریوانه ی نای و نفسِ نی انبان

ما به یک خاطره خاص ، بسی حساسیم

به دِلیری، به وفا ،عشق ،امید ، آزادی

قبله های دل حساس ، بسی حساسیم

وقتی از کتف یقین تا به سرانگشت عمل

فوران می زند اخلاص ، بسی حساسیم

ما به یک کاسگی زور و زر و عقل و ریا

شّرِ خَنّاسیِ وسواس ، بسی حساسیم

به ترازویِ پلشتی که ، زمینی مسلک

بشود واحد مقیاس بسی حساسیم

عنکبوتی که دمادم بزند ازکاخش

گوشه و طعنه به الماس ، بسی حساسیم

ما به بال و پر ققنوس زمان سالاریم

به ندای ملک الناس، بسی حساسیم

به قمر راوی خورشید و به اخترهایش

ما به این وارث و میراث ، بسی حساسیم

فرق یأس و دل تاول زده را می فهمیم

به چروک دل انفاس ، بسی حساسیم

یوسُف و فوج برادر وَ حسین ، یک عباس

به همین شاخصِ اشخاص ، بسی حساسیم

به عطش ، یأس ،عمو، مشک ، وضو در بازو

ما به سر منشا احساس ، بسی حساسیم

بگذارید که فریاد زنم بی هر قید

ما به عباس به عباس ، بسی حساسیم

فهیم بخشی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 12, 1398

    🌿🌺🌺🌺🌺🌺
    لذت بردم
    در پناه خدا

  2. سلام حضرت بخشی عزیز

    زیبا سرودید . درودتان باد

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

  3. طارق خراسانی

    مهر 13, 1398

    سلام شاعر

    عجب شعری
    دیر رسیدم ولی خوب شد شعر زیبای تان را خواندم
    لدت بردم و عظمت و نوری در شعر ملاحظه کردم که شکوهش خیره کننده است.
    آفرین شاعر پاک

    در پناه خدا

    🌿❤️👏👏👏👏👏❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا