🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)

سفره ی امسال چشم به راه است

بگذارید سماق بمکد

سپید

خوانش: 479

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

دلم ری  چشمانت سپه چنگیز است

نگهت سکندری تنم تخت جمشید است

سپید

خوانش: 359

سپاس: 3

تعداد نظر: 8