🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ ققنوس

(ثبت: 6589) شهریور 15, 1397 

دلم ری  چشمانت سپه چنگیز است

نگهت سکندری تنم تخت جمشید است

اشک من نیل است و لشکر روم

شکرخندت عصای موسی خشم شاپور است

من آن غرقه ی طوفان غمم

تنت کشتی نوح راحت الروح است

گر چه مرگ است هجران

خدایا چنین مرگی چو مرگ ققنوس است

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):