🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)
تاریخ تولد: 1349/01/09
جنسیت: مرد
شهر: تهران - دامغان
بیوگرافی:

دانشجوی رشته ی حقوق در دانشگاه دامغان
عاشق کتاب
وبلاگ نویس

آخرین اشعار امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)

سین هشتم (سلام بر سرنوشت)

امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا) 03 فروردین 1398

سفره ی امسال چشم به راه است

بگذارید سماق بمکد

سپید

خوانش: 477

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

مرگ ققنوس

امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا) 15 شهریور 1397

دلم ری  چشمانت سپه چنگیز است

نگهت سکندری تنم تخت جمشید است

سپید

خوانش: 355

سپاس: 3

تعداد نظر: 8