🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی سعید اعظامی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار سعید اعظامی

منتظر

سعید اعظامی 08 شهریور 1398

نه کسی و نه چشمی مانده به راهم

خیال پیرهن یوسف برده به چاهم

خوانش: 532

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

دلشکستگی

سعید اعظامی 20 مرداد 1398

دگران را هم غم است و شادی فراوان

فراوان ما از این بسیارها غمگین تریم

تک بیت

خوانش: 175

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

شرط

سعید اعظامی 21 بهمن 1397

شده جان بدهی زمن. تا من طلب عفوت کنم

نخ زسوزن گرکنی، من به کوری چشم تو جان میدهم

تک بیت

خوانش: 272

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

ظهور

سعید اعظامی 19 بهمن 1397

گفتم من از عشق پنهان چه گویم ز جهان

گفتا من آن زمان به ظهورش می اندیشم

رباعی

خوانش: 234

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

بخداپیوسته

سعید اعظامی 05 آبان 1397

آنان که برده اند، ریشه از این خاک گهر

خشک شده وارث اندیشه،ازاین خاک بخداپيوسته

بحر طویل

خوانش: 221

سپاس: 2