🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شرط

(ثبت: 14188) بهمن 21, 1397 

شده جان بدهی زمن. تا من طلب عفوت کنم

نخ زسوزن گرکنی، من به کوری چشم تو جان میدهم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 23, 1397

    شادکام باشید🌹🌹🌹🌹

  2. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 9, 1398

    درودتان

    احسنت شاعر جان

    موفق و موید باشید انشاالله

    👏 👏 👏 👏 👏 👏
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا