🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلشکستگی

(ثبت: 213281) مرداد 20, 1398 
دلشکستگی

دگران را هم غم است و شادی فراوان
فراوان ما از این بسیارها غمگین تریم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مرداد 20, 1398

    درود بر شما🌷

  2. اکبر رشنو

    مرداد 20, 1398

    درود
    و
    دستمریزاد🌺🌺

  3. علی معصومی

    مرداد 21, 1398

    👏🌿🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا