🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی علی پارسای جم
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار علی پارسای جم

به حجم آتش بی رحم جنگ فکر نکن

علی پارسای جم 26 اردیبهشت 1398

به حجم آتش بی رحم جنگ فکر نکن

فقط بجنگ و به زخم فشنگ فکر نکن

خوانش: 175

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

دو بوسه قبل سقوطم

علی پارسای جم 20 اردیبهشت 1398

دو بوسه قبل سقوطم فقط از آن تو بودم

شروع جُنبش آواز آستان تو بودم

خوانش: 143

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

برنده برگردی و بعدش به کوه غم بخوری

علی پارسای جم 18 اردیبهشت 1398

به آب خیره شوی بر عطش قسم بخوری

شراب باشی و در سوگ عشق سم بخوری

خوانش: 231

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

تعداد نقد: 1