🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به حجم آتش بی رحم جنگ فکر نکن

(ثبت: 209924) اردیبهشت 26, 1398 

به حجم آتش بی رحم جنگ فکر نکن
فقط بجنگ و به زخم فشنگ فکر نکن

در این قبیله ی خان مرده ی اسیر ستم
به شور و شوکتٍ رقص تفنگ فکر نکن

عطش گرفته زمین را برای رفع عطش
به آب مانده ی در زیر سنگ فکر نکن

کسی به غیر خود ما دلیل فاجعه نیست
به مکر بودن تیمور. لنگ فکر نکن

گلوی عشق پر است از هجوم لخته ی خون
بمک که زنده بماند به ننگ فکر نکن

به قدر وسعت اشکی که روی گونه توست
مجال نیست بیا به درنگ فکر نکن

اگر چه آخر جنگم طلوع قهقهه نیست
ولی بجنگ و به داغ جنگ فکر نکن

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مریم محبوب

    اردیبهشت 26, 1398

    درودها🌷🌷🌷

    کسی به غیر خود ما دلیل فاجعه نیست
    به مکر بودن تیمور. لنگ فکر نکن

    عالی

    🌷🌷🌷🌷🌷

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 26, 1398

    سلام و درود

    خیر مقدم 🌺
    عجب غزل جانانه ای !!

    عالی ست

    بی صبرانه منتظر خوانش دیگر اشعار آن شاعر توانا هستیم .

    در پناه خدا شاد زی🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  3. موسی عباسی مقدم

    اردیبهشت 26, 1398

    درود بزرگوار زیبا بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا