🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دو بوسه قبل سقوطم

(ثبت: 209759) اردیبهشت 20, 1398 

دو بوسه قبل سقوطم فقط از آن تو بودم
شروع جُنبش آواز آستان تو بودم

شریک پرسه و تنها رفیق اشک بگو من
همیشه کفتر جلدی در آسمان تو بودم

قسم به حرمت مستی که بین این همه بی تاب
منم کسی که سزاوار استکان تو بودم

به روی قامت پائیز حک نما که فقط من
همیشه بانی لبخند ناگهان تو بودم

به شوق فتح نگاهت عذاب دیدم و دیدم
که من بغل به بغل میزبان جان تو بودم

تو را قسم به قسم های من بگو که فقط من
میان این همه مجنون صفت از آن تو بودم

علی پارسای جم

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 20, 1398

    سلام و درود
    مفاعلن فعلاتن مفاعلن فعلاتن
    زیباست

    🌹🌷🌺🌺🌷🌹

  2. درود برشما 🌹🌹🌹🌹

  3. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 20, 1398

    سلام بر شما

    زیباست🍃🍃🍃🍃💐

  4. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 21, 1398

    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا