🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار هادی خوشبخت موشکی

از درد نگو با کس و ناکس که نهایت

بر درد اضافه می شود رنج شماتت

خوانش: 276

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

نقش شاعر کرده دیدی که به عشق است پست ، پست

و شمیم عشق هر جا عطر شاعر هست ، هست

خوانش: 276

سپاس: 1

تعداد نظر: 3

چه بـی تابــی دل من ، تاب اندیشــیدن فـــردا

نداری و نداری هــیچ چــشـم دیــدن فـــــردا

خوانش: 504

سپاس: 4

تعداد نظر: 8