🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فردا

(ثبت: 210287) خرداد 7, 1398 

چه بـی تابــی دل من ، تاب اندیشــیدن فـــردا
نداری و نداری هــیچ چــشـم دیــدن فـــــردا

شـده فـرســوده از دیروز ، امــروز و کمــر بسـته
همــان دیروز و امــروزم به فرســاییدن فـــردا

ســـرابی بود هر سـو نقش فـردا من کـجـا باید
روم تا چشمـه ای بیـنم در آن جوشیـدن فــــردا

ز خـار بوتـــه ی فـــردا ، دســـت آرزوهایـم
شــده زخمی و رفـت امـروز آن در چیدن فـــردا

سپیدارانه در طــوفـــان همین امــروز میـرقصم
چرا مانـــم نســــیم آید ، چرا رقـصـیدن فــردا

بپاش ای مزرعــــه دار فلــک بذر امیــــدت را
به خـــاک دل که تا حاصـل شود روییدن فــردا

بیا تسلیم هستی مثل رودی باش و جـــاری شو
نترس تا مقصدت دریاسـت از خشـکـیدن فــردا

 

هادی خوشبخت موشکی

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    خرداد 7, 1398

    درود بر شما

    زیبا سرودید

    💐💐💐💐💐💐

  2. عظیمه ایرانپور

    خرداد 7, 1398

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌷

  3. طارق خراسانی

    خرداد 7, 1398

    سلام و درود

    خیر مقدم عزیز

    سپیدارانه در طــوفـــان همین امــروز میـرقصم
    چرا مانـــم نســــیم آید ، چرا رقـصـیدن فــردا

    بپاش ای مزرعــــه دار فلــک بذر امیــــدت را
    به خـــاک دل که تا حاصـل شود روییدن فــردا

    جقدر قوی و زیبا نی سرایید
    آفرین حناب خوشبخت

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  4. زانا کوردستانی

    خرداد 8, 1398

    درودتان
    بسیار زیبا سروده اید
    بارها خواندم
    و بارها بر شما آفرین فرستادم

    🌹🌷🌺🌸
    لذت بردم

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

  5. عزیز دل انقدر زیبا

    خرداد 28, 1398

  6. عزیزم انقدر زیبا سروده ای که در حیرت میماند سخندانه شعر شناس ای به مکتب نرفته استاد 💐💐💐💐💐❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا