🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکایت

(ثبت: 215717) مهر 12, 1398 

از درد نگو با کس و ناکس که نهایت
بر درد اضافه می شود رنج شماتت

جایی که خود از خطای خود شدم شکنجه
آنجا نزن ای رفیق شلاق ملامت

گفتند مداوای غم است جمع رفیقان
گفتم نه برای خورده ی زخم رفاقت

در محکمه ی زندگی اقرار خطایم
تخفیف نشد تا نکشم حبس خجالت

در محکمه ای که همگی مجرم آنیم
بر اینکه که هستم همه کردند قضاوت

عمریست که از من همه شاکی اند و امروز
من شاکیم ای خدا از این همه شکایت

هادی خوشبخت موشکی

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود بر شما بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃💐

  2. علی معصومی

    مهر 12, 1398

    درود بر شما
    جناب آقای خوشبخت
    🌿🌹🌹🌹🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    مهر 13, 1398

    سلام و درود

    دلتان شاد و غم از آن دور

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏🌿

  4. مدیر سایت

    اسفند 10, 1398

    سلام و درود
    لطفا جیمیل خود را چک بفرمایید
    سپاسگزارم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا