🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محمدامین آقایی

غزل

خوانش: 108

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

به قلبم آمدی در یک غروب سرد پاییزی

سایر

خوانش: 91

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

بنشین روبه روی من زیبا

بنشین زل بزن به چشمانم

چهارپاره

خوانش: 77

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

مثل همان رسمم که نااهلم ولی بابم…

سایر

خوانش: 67

سپاس: 1

محمدامین آقایی

شب قدر

محمدامین آقایی 24 فروردین 1402

 

به حق این شب زیبا به حق هر قسمی

تک بیت

خوانش: 94

سپاس: 1

 

به هر طرف بروی در دلم نمایانی

تک بیت

خوانش: 106

سپاس: 2

 

قوی تر آمدم اما خداقوت به بازویت

غزل

خوانش: 154

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

گرفتمش بغلم… بعد از آن رهاش نکردم

سایر

خوانش: 159

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

محمدامین آقایی

خانه

محمدامین آقایی 20 اردیبهشت 1400

 

من میان سکوت این خانه

تک بیت

خوانش: 193

سپاس: 0

 

غصه در غصه روی هم آوار… در میانش گلی جوانه زده

تک بیت

خوانش: 211

سپاس: 1

 

گره بر گوشه ی پرچم زده یعنی که مغلوبست

مثنوی

خوانش: 235

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

تا کجا آیم دگر تا “تو” شوی هم صحبتم

تک بیت

خوانش: 229

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

همنشینی نیست دور از دشمنان و دوستان

تک بیت

خوانش: 360

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

آنکه قلبم را فدای چشم هایش کرده ام

تک بیت

خوانش: 334

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

من و تو “ما” شده بودیم بی بهانه و شک

در آستینِ محبت اگر که مار نبود…

تک بیت

خوانش: 413

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

در نگاه خود ز من یک فرد عاقل ساخته

ای دریغا او منِ دیوانه را نشناخته

تک بیت

خوانش: 273

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

هرچند زور من به تو دنیا نمی رسد

شادم که کار من به تمنا نمی رسد

خوانش: 188

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

اي که دريا شده اي ، قصر شني را تو چه کار؟

هر چه سيلي زده اي پس زده ام ، صخره منم!

تک بیت

خوانش: 471

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

شماره ای که ندارم ز تو خودت برگرد

ببین چقدر شکستم ببین که پیر شدم

تک بیت

خوانش: 246

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

شبیه کوفیان ؛ گرگی درون جامه ی چوپان

نباشیم این چنین ، وقتی که “مهدی” می رسد از راه

تک بیت

خوانش: 237

سپاس: 0

تعداد نظر: 1