🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جاده گمراه

(ثبت: 265423) آبان 17, 1402 
جاده گمراه

 

▪️
خواستم دل بکنم آه دلم بند نشد
برکه بودم تو شدی ماه دلم بند نشد

یک قدم فاصله تا یوسف مصری شدن است
چه کنم من ته این چاه دلم بند نشد

عقل گفته است بر این جاده ی گمراه مرو
عشق ای جاده ی گمراه دلم بند نشد

کوچ کردم که بیفتد ز سرم چشمانت
یادم آمد وسط راه دلم بند نشد

خواستم از قفس فکر و خیالت بروم
خواه ناخواه به اکراه دلم بند نشد

به هنرمندی چشمان تو سوگند نشد
خواستم دل بکنم آه، دلم بند نشد
▪️
#محمدامین_آقایی
@aminaghaeiiiii

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    آبان 17, 1402

    درود بر شما
    عالی بود
    لذت بردم🍃

  2. طلعت خیاط پیشه

    آبان 17, 1402

    احسنت بر شما و این قلم زرنگار
    🙏🌺🙏🌺🙏🌺💐🌿🍃

  3. برهان جاوید

    آبان 19, 1402

    درود بر شما
    غزل بسیار زیبایی ست
    و بهتر بود قید می کردید که از اثر اقای فاضل نظری الهام گرفته اید تا شبهه ای پیش نیاید

    موفق و پیروز باشید

    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا